Kontakty

Než nám zavoláte nebo napíšete, podívejte se prosím, zda nemůžete ušetřit čas sobě i nám - přečtěte si na co se nás zákazníci nejvíce ptají:

imobily_3  Kdy doručíme Vaši objednávku?

  • Aktuální stav vyřizování Vaší objednávky naleznete v zákaznické zóně, v sekci "Moje objednávky"
  • O stavu vyřizování objednávky nebo zásadních změnách, Vás informujeme také prostřednictvím elektronické pošty, popřípadě SMS zpráv

 

imobily_3  Jak uplatnit reklamaci zboží?

Pro případ reklamace zboží pro Vás máme připravený standardní postup vyřízení reklamace, který naleznete v sekci "Reklamace" a současně tak minimalizuje případné průtahy v rámci reklamačního řízení. Pro rychlé vyřízení reklamace prosíme o vyplnění reklamačního formuláře. 

imobily_3  Nenašli jste odpověď na Vaši otázku?

Potřebujete-li pomoci nebo poradit, jsme tu samozřejmě pro Vás a rádi Vám pomůžeme:

Zákaznická linka:   pondělí - pátek od 9:00 - 17:00 hodin

Výdejní místo:        pondělí - čtvrtek od 10:00 - 12:00 hodin, 13:00 - 17:00 hodin 

pátek od 10:00 - 15 hodin

 

Zavolejte nám na telefonní číslo: +420 732 384 299  

...nebo nám napište na: sale@i-mobily.cz

 

 

Sídlo společnosti a výdejní místo: 

iShop Group s.r.o.

Nové náměstí 1257/9

104 00 Praha 22

Uhříněves 

Po-Čt 10-12 hodin, 13-17 hodin 

Pá 10-15 hodin

 

 

IČ: 04562615

DIČ: CZ04562615

Bankovní spojení: Raiffeisen Bank, číslo účtu 203 203 00 /5500

SWIFT: RZBCCZPP

IBAN: CZ 3055 000 000 000 0 20320300